مطالب مرتبط:
سرویس های بهداشتی؛ جاذبه جدید ژاپن
اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته مانده است/قوه قضاییه و نهادهای نظارتی چگونه می توانند از اسراییل انتقام بگیرند؟/جاذبه قرآن/پیشخوان
سرویس های بهداشتی؛ جاذبه جدید ژاپن
حکایت سه جاذبه طبیعی شهرستان بویراحمد که در فهرست آثار ملی ثبت شده است
بازدید بیش از یک میلیون مسافر از جاذبه های خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 12:102024-04-07فرهنگي

محمدحسین لطیفی: تلویزیون باید در همه زمینه ها جاذبه اش را بالا ببرد


محمدحسین لطیفی، کارگردان سینما و تلویزیون گفت: تلویزیون برای موفقیت و جذب مخاطب بیشتر باید از همه نظر، جاذبه اش را افزایش دهد.

جذب چهره های مطرح و بازگشت آن ها به تلویزیون که از سرمایه های سازمان اند، - محمدحسین لطیفی، کارگردان سینما و تلویزیون گفت: تلویزیون برای موفقیت و جذب مخاطب بیشتر باید از همه نظر، جاذبه اش را افزایش دهد.

جذب چهره های مطرح و بازگشت آن ها به تلویزیون که از سرمایه های سازمان اند، حرکت خوبی بود که در برنامه های سال تحویل از سوی رسانه ملی انجام شد.

محمدحسین لطیفی که سریال سنجرخان جزو کارهای اخیر او در تلویزیون محسوب می شود، با اشاره به برنامه های شبکه های تلویزیونی سازمان صداوسیما در نوروز 1403 و جذب چهره ها به تلویزیون به ایسنا گفت: تلویزیون باید در همه زمینه ها جاذبه اش را بالا ببرد و برای همین امر از چهره ها استفاده کند؛ چراکه این چهره ها فرزندان این مملکت اند و هرکدام از آن ها در یکی دو سال تبدیل به این چهره معروف نشده اند، بلکه سال ها بر روی آن ها سرمایه گذاری شده است و در واقع هرکدام دارای ارزش هایی هستند و امیدوارم که این نزدیکی بین چهره های تلویزیونی و رسانه ملی اتفاق بیفتد.

لطیفی درباره دوره جدید تحول در سازمان صداوسیما گفت: این تحول به آرامی و به تدریج باید شکل بگیرد و یک شبه نمی شود به همه اهداف


برچسب ها: تلویزیون - محمدحسین لطیفی - کارگردان سینما و تلویزیون - سینما و تلویزیون - کارگردان سینما - چهره ها - لطیفی
آخرین اخبار سرویس:

محمدحسین لطیفی: تلویزیون باید در همه زمینه ها جاذبه اش را بالا ببرد

محمدحسین لطیفی: تلویزیون باید در همه زمینه ها جاذبه اش را بالا ببرد